W ośmiu polskich miastach zaczęły działać Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci mogą zamówić produkty i odebrać zakupiony towar na parkingu Galerii Carrefour. Gdzie działa takie rozwiązanie?
Jeśli zamawiasz elementy wyposażenia albo dekoracje z IKEA, ta wiadomość Ci się spodoba. Aktualnie w ośmiu polskich miastach można odebrać zakupy na parkingu Galerii Carrefour. Takie rozwiązanie działa w Sochaczewie, Głogowie, Rybniku, Zamościu, Grudziądzu, Białej Podlaskiej, Inowrocławiu i Siedlcach.
Już w 8 polskich miastach klienci Galerii Carrefour, przy okazji zakupów w naszych centrach handlowych, mogą jednocześnie w dogodny sposób odebrać towar zakupiony wcześniej w internetowym sklepie IKEA. To przykład współpracy ułatwiającej klientom życie i zbliżającej ich do sklepu, którego fizycznie nie ma w ich miastach – ocenia Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych Carrefour Polska.
Naszą pasją jest urządzanie domu i tworzenie lepszego życia na co dzień. Dlatego też, w tak dynamicznie zmieniającym się świecie, nieustannie szukamy nowych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Poprzez współpracę z Carrefour chcieliśmy być jeszcze bliżej i ułatwić naszym klientom odbiór zamówionych produktów, by stały się jak najbardziej dostępne, niezależnie od tego, czy w miejscu gdzie mieszkają jest możliwa wizyta w sklepie IKEA. Ma to duże znaczenie, szczególnie teraz kiedy dom stał się wielofunkcyjnym centrum naszego życia i niejednokrotnie pełni funkcję biura, szkoły, a nawet klubu fitness. Może się okazać, że często wymaga zmian, a dzięki Mobilnym Punktom Odbioru Zamówień zakupy stają się łatwiejsze i prostsze – mówi Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. rozwoju biznesu i transformacji IKEA w Polsce.
Źródło: materiały prasowe