Kto odpowiada za zalanie łazienki?

Kto odpowiada za zalanie łazienki?
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Z zalania lokalu często powstaje konflikt i wątpliwości, kto powinien ponieść za to odpowiedzialność. Sprawdź na kogo w rzeczywistości spoczywa obowiązek pokrycia kosztów naprawy.

Kto ponosi odpowiedzialność za zalanie?

Zalanie łazienki może nastąpić z winy różnych osób. Nieraz jest to kwestia usterki lub nieuwagi sąsiada, a czasem wina spółdzielni mieszkaniowej lub zarządcy budynku. Zdarza się, że winowajcom są też warunki atmosferyczne.

W momencie gdy mieszkanie zostanie zalane należy obserwować mokry ślad na suficie. Wówczas zwykle bez problemu można ustalić źródło wycieku wody. Woda pojawiająca się z piętra wyżej nie zawsze wynikać będzie z winy sąsiada. Często spotykanym problemem może okazać się awaria rur wodociągowych. Wtedy za stan rur poziomych odpowiedzialność ponosi właściciel lokalu. Natomiast w przypadku, gdy awarię obejmują rury wodne lub kanalizacyjne biegnące w ścianie w pionie, wina może leżeć po stronie spółdzielni lub dewelopera, gdy podczas budowy były niedopatrzenia lub została przeprowadzona nieprawidłowa kontrola okresowa.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czym pomalować sufit w kuchni?
Czym pomalować sufit w kuchni?
Malowanie sufitu wydaje się czynnością prostą i niewymagającą większej uwagi. Tymczasem poprawnie pomalowany sufit to gwarancja idealnego wykończenia wnętrza oraz estetycznego efektu remontu.
Zwiększanie komfortu i dobrostanu bydła poprzez zaspokajanie ich behawioralnych potrzeb
Zwiększanie komfortu i dobrostanu bydła poprzez zaspokajanie ich behawioralnych potrzeb
Popraw swój bydło chów, ucząc się, jak zaspokajać behawioralne potrzeby swojego stada. Dowiedz się więcej o społecznej interakcji, dobrej kondycji fizycznej i odpowiednim środowisku dla bydła.
Czy warto inwestować w reklamy Facebook Ads?
Czy warto inwestować w reklamy Facebook Ads?
Coraz więcej reklamodawców przekonuje się do reklam Facebook Ads. Sprawdzamy, czym się wyróżniają i czy faktycznie warto w nie zainwestować.
Ostatnie wpisy